Türkiye’de “Bu Coca-Cola Senin İçin” adı verilen proje, 330 ml. Coca-Cola kutuları ve litrelik şişelerin üzerinde yer alan etiketleri, üstünde isimlerin yer aldığı birer anıya dönüştürmeyi amaçlamıştır. Bu kampanya daha önce Avustralya, Almanya, İngiltere, Fransa gibi farklı ülkelerde de gerçekleştirilmiştir.
Bu kampanya ile diyalog yaratarak, günlük arkadaş diyaloglarının birer parçası olmayı amaçlamıştır. Bunun dışında tabi ki imaj tazeleyerek satışları artırmayı amaçlamıştır.
330 ml. Coca-Cola kutularındaki etiketler
Litrelik Coca-Cola şişelerinin üzerinde yer alan etiketler
Mesaj Stratejisi
Bu Coca-Cola senin için isimli proje reklam filmi, radyo spotu, açık hava ile birlikte sosyal medya ile de desteklenmiştir. Ekim 2013 itibariyle başlayan kampanya 3 ay sürecek şekilde planlanmıştır.
Projede etiketlerin gülümseten birer sürprize dönüşmesinin yanı sıra; tüketicilerin satın aldıkları her iki adet 2,5 litrelik Coca-Cola içeceğinden birinde, 1 litre Coca-Cola kazanma şansı yakalamasına fırsat verilmiştir.
Sosyal Medyada yapılan uygulama ile kampanya yoğun olarak desteklendi.
Kampanyaya ait reklam filmi de kasım ayında ekranlarda yerini aldı. Reklam Filmi, sevdiklerimizin ismini her yere yazmaya duyduğumuz hevesi hatırlatarak, izleyenleri etkilemiştir. Reklam filmindeki dış sesin “… Ve bir ismi, her yere defalarca yazıyorsan, o isme verdiğin değerdendir. Sevgilerimizle…“ cümlesiyse, Twitter’da sıkça paylaşılan söyleyişlerden biri olmuştur.
Medya Planlama Stratejisi
Projede etiketlerin gülümseten birer sürprize dönüşmesinin yanı sıra; tüketicilerin satın aldıkları her iki adet 2,5 litrelik Coca-Cola içeceğinden birinde, 1 litre Coca-Cola kazanma şansı yakalamasına fırsat verilmiştir.
Sosyal Medyada yapılan uygulama ile kampanya yoğun olarak desteklendi.
Kampanyaya ait reklam filmi de kasım ayında ekranlarda yerini aldı. Reklam Filmi, sevdiklerimizin ismini her yere yazmaya duyduğumuz hevesi hatırlatarak, izleyenleri etkilemiştir. Reklam filmindeki dış sesin “… Ve bir ismi, her yere defalarca yazıyorsan, o isme verdiğin değerdendir. Sevgilerimizle…“ cümlesiyse, Twitter’da sıkça paylaşılan söyleyişlerden biri olmuştur.
Medya Planlama Stratejisi
Bu kampanyanın açık hava çalışmalarında ise konum ve mecraya özel isimler kullanıldı. Coca-Cola, Beşiktaş’taki çalışmada, BJK’nin efsane futbolcuları Metin, Ali, Feyyaz’a; Levent’te “plazada çalışan Sinem’e”, “trafikteki Ümit’e” ve “mesaideki Özlem’e” diyerek, herkese sevgilerini sundu.
Bu Coca-Cola Senin İçin isimli projede Tv spotları, radyo spotları, outdoor reklamlar ve sosyal medya kullanılmıştır.
Bu Coca-Cola Senin İçin isimli projede Tv spotları, radyo spotları, outdoor reklamlar ve sosyal medya kullanılmıştır.
Kampanyanın açık hava çalışmalarında, Beşiktaş’taki, BJK’nin efsane futbolcuları Metin, Ali, Feyyaz için yapılan çalışma..
Reklam Etkinliğinin Ölçülmesi
Coca-Cola tarihinin en çok konuşulan ve ilgi duyulan projelerinden biri olmuştur.
Sosyal medyada yaklaşık 185 bin etkileşim yaratılmıştır.
Pazardaki payının artırılması sağlanmıştır.
Sosyal medyanın etkin biçimde kullanılması sağlanarak tüketicilerin de bağlılığı artırılmıştır.